Co to jest myOpel?

Portal myOpel to platforma, dzięki której w łatwy sposób zadbasz o swojego Opla. Jako użytkownik naszego portalu zyskujesz dostęp do ofert promocyjnych przygotowane specjalnie dla Ciebie i Twojego Opla, dostęp do funkcji systemu OpelConnect i wiele innych korzyści.
 

Dla kogo jest portal myOpel?

Portal kliencki myOpel jest przeznaczony dla właścicieli samochodów marki Opel.
 

Czy korzystanie z portalu myOpel jest bezpłatne?

Tak, właściciele samochodów marki Opel korzystają z portalu bezpłatnie.
 

Jak w pełni wykorzystać portal myOpel?

Im lepiej znamy Ciebie i Twój samochód, tym lepiej możemy dopasować udostępniane treści i specjalne oferty dla Twojego Opla. Dodaj swój samochód do konta myOpel, uzupełnij dane w sekcji „Mój profil”, wybierz preferowanego Dealera w wyszukiwarce Dealerów i wskaż nam, jak możemy się z Tobą kontaktować.
Po potwierdzeniu Twoich danych osobowych z danymi zamieszczonymi w dowodzie rejestracyjnym samochodu przez upoważnionego pracownika serwisu, uzyskasz bezpłatny dostęp rozszerzony do myOpel w ramach usługi posprzedażnej. Dostęp rozszerzony zapewnia informacje o historii serwisowej Twojego Opla.

 

Gdzie mogę znaleźć oferty Opla?

Promocje znajdziesz na stronie „Informacje ogólne”, wyświetlanej natychmiast po zalogowaniu się do portalu. Jeżeli podasz nam dodatkowe informacje o swoim samochodzie i preferowanym Dealerze, stworzymy oferty dedykowane wyłącznie dla Ciebie i Twojego auta.
 

Gdzie mogę znaleźć te oferty?

Nasze promocje są dostępne u Dealerów marki Opel. W wyszukiwarce Dealerów znajdziesz serwisy i salony zlokalizowane najbliżej Twojego adresu. Wybranego Dealera możesz zapisać na swoim profilu jako preferowanego Dealera. 

Do czego służy funkcja przypomnienia o przeglądzie?

Korzystając z tej funkcji możesz odpowiednio wcześniej sprawdzić terminy najbliższych, ważnych czynności obsługowych. Wystarczy po zalogowaniu się na swoje konto wprowadzić numer VIN pojazdu.
 

Jak działa przypomnienie o przeglądzie?

Funkcja przypomnień wykorzystuje numer VIN Twojego Opla. Na podstawie tej informacji i daty rejestracji Twojego samochodu określane są terminy najbliższych, ważnych czynności obsługowych. Chcąc korzystać z tej funkcji, wpisz numer VIN swojego Opla podczas dodawania pojazdu do swojego konta myOpel. Pamiętaj, aby wyrazić zgodę oraz wybrać preferowaną formę kontaktu z nami w sekcji „Mój profil”.  
 

Jak często powinienem serwisować mój samochód?

Odstępy między przeglądami różnią się w zależności od modelu, a zalecenia dla Twojego samochodu znajdziesz w książce serwisowej. Jeśli wciąż nie masz pewności, skontaktuj się z Dealerem marki Opel.
 

Do czego służy funkcja zapytanie o serwis?

Za pomocą tej funkcji masz możliwość rezerwacji wizyt serwisowych online w Autoryzowanych Serwisach marki Opel. Pytając o wizytę możesz jednocześnie podać informacje dotyczące zakresu planowanej wizyty. Dealer skontaktuje się z Tobą możliwie najszybciej po otrzymaniu zapytania.
 

Jak mogę zdobyć dodatkową instrukcję obsługi mojego samochodu?

Skontaktuj się z dowolnym Dealerem marki Opel w celu zamówienia instrukcji obsługi swojego Opla. Sprawdź również naszą zakładkę „Instrukcje obsługi” na swoim koncie myOpel.
 

Gdzie mogę kupić części zapasowe i akcesoria? Ile one kosztują?

Skontaktuj się z Autoryzowanym Serwisem marki Opel w celu uzyskania informacji na temat zakupu oryginalnych części marki Opel oraz oryginalnych akcesoriów. Na stronie głównej portalu, tuż pod sekcją ofert, znajdziesz również link do katalogu akcesoriów online.

KIEDY NALEŻY ZAKTUALIZOWAĆ MAPY LUB OPROGORAMOWANIE SYSTEMU NAWIGACJI?

Jeśli aktualizowałeś mapy systemu nawigacji w swoim samochodzie ponad rok temu albo wcześniej, czas to zrobić ponownie. Zaloguj się na swoje konto myOpel i sprawdź dostępność najnowszych map i aktualizacji oprogramowania. Aktualizacje obejmują nowe drogi, modyfikacje tras już uwzględnionych, ciekawe miejsca i adresy. Zaktualizowana mapa umożliwia dokładniejsze wytyczenie trasy i usprawnia funkcjonowanie systemu nawigacji.

GDZIE ZNAJDĘ INSTRUKJE PRZEPROWADZANIA AKTUALIZACJI?
Zaloguj się na swoje konto myOpel i sprawdź dostępność najnowszych map i aktualizacji oprogramowania. Jeśli w Twoim garażu myOpel nie ma jeszcze żadnego samochodu, dodaj go, wprowadzając numer identyfikacyjny pojazdu (VIN) w sekcji Dodaj pojazd. Numer VIN znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym, na desce rozdzielczej (na podszybiu od zewnątrz) lub na progu drzwi przednich. Aplikacja myOpel podpowie Ci właściwy rodzaj aktualizacji, zależnie modelu Twjego Opla. W tym samym miejscu znajdziesz instrukcje postępowania podczas aktualizacji. Jeśli nie masz jeszcze konta myOpel, przejdź na myopel.pl lub pobierz aplikację myOpel i zarejestruj nowe konto. Po zalogowaniu się na nowe konto myOpel, dodaj swojego Opla do wirtualnego garażu, wprowadzając numer VIN w sekcji Dodaj samochód. Przejdź do sekcji Szczegóły pojazdu, aby uzyskać więcej informacji na temat dostępnych aktualizacji map i oprogramowania.

CZY AKTUALIZACJA MAP OZNACZA TEŻ DODANIE NOWYCH FUNKCJI SYSTEMU NAWIGACJI?
Aktualizacja map może oznaczać dodanie nowych funkcji. Należy jednak pamiętać, że dostępność funkcji zależy od wersji systemu nawigacji.

CZY MOGĘ SAMODZIELNIE ZAINSTALOWAĆ AKTUALIZACJĘ?
W większości przypadków właściciel pojazdu może samodzielnie zainstalować aktualizację. Szczegółowe informacje o aktualizacjach dostępnych dla Twojego modelu Opla znajdziesz w zakładce Dane pojazdu na swoim koncie myOpel.

CZY AKTUALIZACJĘ MAP DLA MOJEGO SYSTEMU NAWIGACJI MOŻNA ZAINSTALOWAĆ RÓWNIEŻ W INNYM SAMOCHODZIE?
W zasadzie nie. Aktualizacje map przeznaczone są do konkretnych wersji systemów nawigacji, a systemy te różnią się w zależności od modelu i czasu jego produkcji.

INSTALACJA AKTUALIZACJI MAP NIE POWIODŁA SIĘ. CO NALEŻY ZROBIĆ?
Przejdź do zakładki Kontakt, aby wysłać do nas wiadomość e-mail lub zadzwoń na podany numer telefonu. Nasi konsultanci sprawdzą, czy pobrałeś właściwe pliki instalacyjne i postępujesz zgodnie z procedurą.

JAK ZRESETOWAĆ SYSTEM NAWIGACJI?
W tej sprawie skontaktuj się z Dealerem marki Opel.

Czy muszę wprowadzić wszystkie informacje do mojego profilu?

Wypełnij wszystkie pola na swoim profilu oraz informacje o swoim samochodzie. Kompletne dane o Tobie i Twoim Oplu, ułatwiają Autoryzowanym Serwisom marki Opel precyzyjniejsze spersonalizowanie promocji serwisowych.
 

Czy mogę zarejestrować więcej niż jeden pojazd?

Tak, na jednym koncie można zarejestrować do czterech pojazdów. Aby móc w pełni korzystać ze wszystkich funkcji portalu myOpel, każdy z pojazdów musi zostać zweryfikowany przez Dealera.
 

Jak mogę zmienić swoje dane?

Zmianę danych możesz przeprowadzić w sekcji „Mój profil", która znajduje się na rozwijalnej liście menu, tuż pod Twoim imieniem i nazwiskiem.
 

Dlaczego mam wprowadzać numer VIN?

Znając numer VIN Twojego Opla, możemy lepiej personalizować promocje serwisowe, ponieważ dostarcza on dokładne informacje o samochodzie. Numer VIN znajduje się w dowodzie rejestracyjnym pojazdu oraz w samochodzie po stronie kierowcy w miejscu, gdzie deska rozdzielcza styka się z szybą przednią oraz przy progu drzwi również po stronie kierowcy.
 

Jak mogę zmienić dane mojego samochodu?

Znaczna część danych o Twoim Oplu zostanie przypisana automatycznie po zapisaniu numeru VIN, dlatego nie musisz wertować i przepisywać danych z dokumentów pojazdu. Po wprowadzeniu numeru VIN przejdź do zakładki „Szczegóły pojazdu”, w której zapisane są informacje o każdym Twoim samochodzie.

Nie dotarł do mnie e-mail aktywacyjny. Jak mogę się zalogować?

Sprawdź, czy e-mail aktywacyjny nie znalazł się w folderze Spam konta pocztowego. Jeśli go tam nie ma, wejdź na stronę logowania na stronie głównej. Pod polem do uzupełnienia adresu mailowego, widnieje przycisk : „Czy chcesz odzyskać link aktywacyjny?„ Klikając, generujesz wysłanie wiadomości na Twoją skrzynkę pocztową.
 

Jak mogę zresetować zapomniane lub utracone hasło?

Jeśli zapomniałeś hasła, możesz ustawić nowe klikając na przycisk logowania na stronie głównej, a następnie wybierając opcję „Zapomniałeś hasła”.
 

Jak mogę usunąć moje konto myOpel?

Masz możliwość usunięcia wybranych informacji ze swojego konta myOpel lub całkowicie dezaktywować konto. Aby to zrobić, należy kliknąć na „Usuń konto” w sekcji „Mój profil” i potwierdzić swój wybór. Dezaktywacja konta nie zmienia wybranych przez Ciebie preferencji w zakresie komunikacji z nami. Chcąc zrezygnować z kontaktów, zaktualizuj swoje preferencje dotyczące komunikacji przed wybraniem opcji „Usuń konto” na portalu myOpel.

Usunięcie konta na portalu myOpel nie jest równoznaczne z usunięciem konta w aplikacji myOpel i/lub usunięciem konta OpelConnect. Usunięcie konta w aplikacji myOpel i/lub konta OpelConnect wymaga zalogowania na odpowiednią platformę usług i postępowania zgodnie z wyświetlaną instrukcją.

Aby na stałe usunąć konto oraz wszelkie dane z nim powiązane, skontaktuj się z nami pod adresem: privacyrights-opel@mpsa.com
 

Miałam/miałem konto na wcześniejszej stronie myOpel. Czy moje poprzednie dane logowania będą działać?

Przenieśliśmy dane z Twojego konta oraz dane logowania na nową stronę myOpel, więc możesz logować się tak, jak wcześniej. Natomiast podczas pierwszego logowania na nowym portalu myOpel, konieczne jest zresetowanie hasła.
 

Co się stanie, jeśli będę mieć nowy adres e-mail lub utracę dostęp do konta e-mail wykorzystanego przy rejestracji?

Jeśli masz nowy adres e-mail lub nie masz dostępu do swojego poprzedniego adresu, a pamiętasz swoje hasło, przejdź do sekcji „Mój profil", którą znajdziesz na rozwijalnej liście menu znajdującej się tuż pod Twoim imieniem i nazwiskiem, i zmień adres e-mail. Jeśli nie pamiętasz swojego hasła i nie masz dostępu do swojego poprzedniego adresu e-mail, musisz zarejestrować się od nowa w portalu myOpel.

Czy moje dane są bezpieczne?

Tak, bardzo dbamy o prywatność danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdziesz w naszej polityce prywatności. 
 

Co będzie się działo z moimi danymi i gdzie będą przechowywane?

Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej polityce prywatności.
 

Czym są zgody marketingowe?

Zaznaczając pola przy odpowiednich zgodach marketingowych zgadzasz się wybrane formy kontaktu ze strony Autoryzowanego Serwisu marki Opel i Opel Poland oraz przesyłanie ofert marketingowych.
 

Jak mogę zrezygnować z otrzymywania informacji marketingowych?

Możesz zrezygnować z otrzymywania informacji marketingowych w dowolnym momencie, edytując ustawienia kontaktu w zakładce „Mój profil”, którą znajdziesz na rozwijalnej liście menu, tuż pod swoim imieniem i nazwiskiem.   
 

Jak mogę zmienić dane w moim profilu?

Przejdź do zakładki „Mój profil”, którą znajdziesz na rozwijalnej liście menu, tuż pod swoim imieniem i nazwiskiem. Uaktualnij swoje dane i zapisz zmiany, aby zostały one zapamiętane w Twoim profilu.

Jak mogę się z wami skontaktować?

 
Stellantis Polska Sp. z o.o.
Aleja Krakowska 206
02-219 Warszawa

Centrum Obsługi Klienta:
tel.: +48 22 583 00 92
customer.care.pl@opel.com

Centrala:
tel.: +48 22 209 17 00
fax.: +48 22 209 16 68
 

Gdzie mogę znaleźć najbliższego dealera Opla?

Jeśli jeszcze nie wybrałeś/łaś preferowanego Dealera podpowiadamy, aby dokonać wyboru postępując zgodnie z informacjami w przypomnieniu na stronie Informacje Ogólne lub wchodząc na zakładkę „Mój Daler” w górnym menu konta myOpel. W tym miejscu wyszukasz Dealera po nazwie, adresie lub mieście.