POLITYKA PRYWATNOŚCI
Spis treści
1. Rodzaje przetwarzanych danych / linki do innych stron internetowych
2. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych
3. Interakcja z sieciami mediów społecznościowych
4. Przysługujące Państwu prawa
5. Zmiany w Polityce prywatności
6. Nasze dane kontaktowe
Właścicielem niniejszej strony internetowej jest firma Opel Automobile GmbH, z siedzibą w Niemczech, Bahnhofsplatz, 65423 Rüsselsheim. Operatorem strony są Opel Automobile GmbH oraz Stellantis Polska Sp. z o.o.
Siedziba firmy Stellantis Polska Sp. z o.o. znajduje się w Polsce pod adresem Al. Krakowska 206, 02-219 Warszawa. Strona obsługiwana jest przez dostawcę usług IT: firmę Fair Computer Systems (FCS), Ostendstr. 132, 90482 Nürnberg, Niemcy
Prosimy uważnie przeczytać tę politykę przed przystąpieniem do korzystania z tej strony internetowej, ponieważ wyjaśnia ona, w jaki sposób będziemy przetwarzać dane osobowe i w jaki sposób korzystamy z plików cookie. Korzystanie z tej strony oznacza akceptację przez Państwa tej polityki.
1. Rodzaje przetwarzanych danych / linki do innych stron internetowych
Firma Opel dba o Państwa prywatność. Za pośrednictwem tej strony internetowej gromadzimy i przetwarzamy różne rodzaje danych osobowych. Obejmuje to:
•Informacje przekazywane nam przez Państwa podczas rejestracji, wnioskowania i korzystania z naszych usług oraz naszej strony internetowej, takie jak: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, a także pliki obrazów przesłane przez Państwa jako użytkownika.
• Informacje zebrane przy użyciu plików cookie.
• Informacje o Państwa pojeździe i określonych danych umowy, których potrzebujemy do indywidualnego działania strony internetowej (np. data zakupu, terminy serwisowania) oraz zapewnienia pozytywnego doświadczenia przy korzystaniu z najlepszej obsługi Państwa pojazdu.
Więcej informacji znajduje się w sekcji 2.
Ta strona internetowa może również zawierać linki do innych stron internetowych marki Opel lub firmy PSA Automobiles SA (Groupe PSA), 2-10 Boulevard de l’Europe 78300 Poissy, Francja lub stron internetowych naszych partnerów marki Opel, autoryzowanych serwisów, innych powiązanych firm lub stron mediów społecznościowych. Po kliknięciu takiego linku prowadzącego do którejkolwiek z takich stron internetowych marki Opel lub osoby trzeciej, należy pamiętać, że te strony mają własne zasady w zakresie ochrony danych. Korzystając z takich stron, prosimy sprawdzić ich politykę prywatności.
Ta strona internetowa może również zawierać elementy iFrame z treścią innych stron internetowych marki Opel lub Grupy PSA lub osób trzecich. Opel nie odpowiada za treść publikowaną przez osoby trzecie w elementach iFrame. Za informacje w nich prezentowane wyłączną odpowiedzialność ponoszą wyłącznie właściciele danych stron internetowych. Opel nie ma kontroli ani nie ponosi odpowiedzialności za treść niezależnych stron internetowych i udostępnia tę zewnętrzną treść odwiedzającym dla ich wygody. W rezultacie podczas odwiedzania strony zawierającej takie treści mogą być przedstawiane pliki cookie pochodzące z tych stron osób trzecich. Opel nie kontroluje rozpowszechniania tych plików cookie. Więcej informacji można znaleźć w
polityce prywatności osoby trzeciej.
Informujemy, że Opel nie może ponosić żadnej odpowiedzialności cywilnej lub prawnej za witryny osób trzecich.
2. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celach rejestracyjnych i administracyjnych związanych z kontem na portalu lub w aplikacji myOpel i usługami myOpel oraz, jeśli dotyczy, konta OpelConnect, przez nas, firmę Opel Automobile GmbH, Bahnhofsplatz, 65423 Rüsselsheim am Main, Niemcy jako administratorów, według następujących zasad:
Przetwarzanie danych odbywa się w oparciu o artykuł 6 ust. 1 lit. b) Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
Jako administratorzy przetwarzamy Państwa dane osobowe w następujący sposób:
Dane (dane obowiązkowe oznaczono gwiazdką *) |
Cel(-e) |
1. Dane systemu zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationship Management, CRM): Takie jak: tytuł*, imię*, nazwisko*, adres i kod pocztowy, adres e-mail*, numer telefonu, hasło* |
Rejestracja: Informacje przekazywane nam przez Państwa podczas rejestracji, wnioskowania i korzystania z naszych usług oraz naszej strony internetowej. Oprócz celów związanych z rejestracją i administracją oraz w razie potrzeby, w celu przetwarzania Państwa wniosków, świadczenia usług, obsługi klienta, analizy danych sprzedażowych i kontaktowania się z Państwem zgodnie z preferencjami kontaktowymi. |
2. Dane samochodu: Numer identyfikacyjny pojazdu (VIN), numer VIN w przypadku pojazdów wyprodukowanych przed rokiem 1982*, numer rejestracyjny, typ użytkownika (samochód służbowy/prywatny oraz nowy/używany)*, nazwa firmy, model*, rocznik, przebieg. |
Rejestracja: Informacje o Państwa pojeździe i określonych danych umowy, których potrzebujemy do indywidualnego działania strony internetowej (np. data zakupu, terminy serwisowania) oraz zapewnienia pozytywnego doświadczenia przy korzystaniu z najlepszej obsługi Państwa pojazdu. |
3: Preferowany kontakt: e-mail (nasz główny kanał kontaktów w zakresie ofert oraz aktualności i nowości) SMS, telefon, poczta. |
Świadczenie usług i komunikacji: marketing związany z marką Opel, marketingowe badania opinii, obsługa klienta, oferty, aktualności i nowości, analiza danych sprzedażowych i kontakt z Państwem zgodnie z preferencjami kontaktowymi, jeśli ma to zastosowanie i na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody. Prosimy również o udział w ankietach, wykorzystywanych w celach marketingowych związanych z marką Opel, badaniach rynku i opinii, o ile wyrażą Państwo na to zgodę. |
4: Dane dealera: Numer rejestracyjny*, numer VIN*, preferowany dealer (sprzedaż i/lub serwis)* |
Rejestracja i aktywacja w celu zainicjowania procesu rejestracji i weryfikacji własności pojazdu. |
5: Pliki dziennika w komputerze: Adres IP (Internet Protocol), typ przeglądarki i ustawiony język, system operacyjny, dostawca usług internetowych (ISP) oraz znacznik daty / czasu (dane statystyczne dotyczące korzystania z przeglądarki i wzorców internetowych naszych użytkowników) |
Aby zoptymalizować tę stronę internetową pod względem wydajności systemu, użyteczności i dostarczania przydatnych informacji o naszych produktach i usługach;
Aby skutecznie zarządzać stroną internetową, dowiedzieć się więcej o zachowaniach użytkowników na stronie, analizować trendy i gromadzić dane demograficzne dotyczące naszych użytkowników jako całości. Mogą być wykorzystywane w naszych usługach marketingowych i reklamowych oraz w komunikacji (na przykład optymalizacja i zwiększanie komfortu użytkownika, dostarczanie atrakcyjniejszych ofert specjalnych i usług) |
6. Informacje gromadzone przy użyciu plików cookie |
Szczegółowe informacje zawiera sekcja Polityki prywatności i polityce plików cookies . |
7. Dane OpelConnect (jeśli dotyczy): tytuł*, imię*, nazwisko*, adres e-mail*, hasło*, akceptacja zasad i warunków*. |
Rejestracja konta OpelConnect wymagana do uzyskania dostępu tych usług. |
Elementy danych oznaczone symbolem * są obowiązkowe i stanowią wymóg umowny. W związku z tym są Państwo zobowiązani do podania danych osobowych podczas rejestracji lub żądania określonych usług związanych z myOpel lub OpelConnect. W przypadku odmowy podania danych realizacja Państwa zapytania nie będzie możliwa.
Wszystkie dane będą przechowywane w czasie, gdy konto będzie aktywne i pozostaną zachowane przez okres 10 lat po jego dezaktywacji.
Odbiorcy
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celach wskazanych poniżej oraz udostępniane następującym odbiorcom:
Odbiorcy
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celach wskazanych poniżej oraz udostępniane następującym odbiorcom:
Dane |
Cel(-e) |
Odbiorca (Odbiorcy) |
1. Dane CRM |
Zarządzanie klientami |
Opentext
Centurion House,
London Road,
Staines-Upon-Thames
TW18 4AX
Wielka Brytania |
1. Dane CRM,
2. Dane samochodu,
3. Dane OpelConnect |
Rejestracja konta przez MyOpel |
PSA Automobiles SA (Groupe PSA), 2-10 Boulevard de l’Europe 78300 Poissy, Francja
Dostawca usług IT:
IBM GBS France
17 Avenue de l'Europe
92275 Bois-Colombes
France |
1. Dane CRM
2. Dane samochodu
3. Dane preferowanego kontaktu
4. Dane dealera
5. Dane OpelConnect |
Rejestracja wstępna, Preferowane oferty usług właściwych dla dealera, Powiadomienia, Usługi, Komunikacja z klientami, Zarządzanie serwisem, Status pojazdu, Powiadomienia diagnostyczne, Powiadomienia o przeglądach |
Państwa wybrany lub preferowany dealer Opel, jeśli to konieczne.
Odpowiedni dostawca usług dla Państwa wybranego lub preferowanego dealera Opel:
Fair Computer Systems
Ostendstr. 132
90482 Nürnberg
Niemcy |
1. Dane CRM
3. Preferowany kontakt
2. Dane samochodu
4. Dane dealera |
Komunikacja z klientem, imprezy klubowe Opel/Vauxhall i serwisu |
MRM London (Responsys)
76-80 Southwark St
London
SE1 0PN
UK |
1. Dane CRM
2. Dane samochodu |
Tylko Vauxhall – Rezerwacje serwisu |
OEC Europe
Springfield Lyons House
Chelmsford Essex, CM2 5TH |
1. Dane CRM
2. Dane samochodu
3. Dane preferowanego kontaktu
4. Dane dealera
5. Pliki dziennika w komputerze
6. Informacje gromadzone przy użyciu plików cookie
7. Dane OpelConnect |
Rejestracja i zarządzanie kontem |
PSA Automobiles SA (Groupe PSA), 2-10 Boulevard de l’Europe 78300 Poissy, Francja
Państwa dane osobowe będą przetwarzane także przez dostawcę usług IT: firmę Capgemini Technology Services, 5/7 rue Frédéric Clavel – 92287 Suresnes Cedex , Francja, która współpracuje z podmiotami znajdującymi się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), tj. w kraju nieposiadającym odpowiedniego poziomu ochrony danych. Nie istnieje decyzja Komisji Europejskiej stwierdzająca odpowiedni stopień ochrony, istnieją jednak odpowiednie zabezpieczenia – w tym przypadku są to Wiążące Reguły Korporacyjne (BCR) . W celu uzyskania egzemplarza prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres: https://www.capgemini.com/resources/capgemini-binding-corporate-rules/
|
Niestety, przesyłanie danych przez Internet nie jest w pełni bezpieczne. Chociaż dokładamy wszelkich starań w zakresie ochrony Państwa danych osobowych, nie możemy zagwarantować bezpieczeństwa Państwa danych przesyłanych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Państwa dane będą przesyłane wyłącznie za pośrednictwem bezpiecznego serwera.
3. Interakcja z sieciami mediów społecznościowych
Opieka nad klientem i pomoc przez media społecznościowe
Kontakt z Stellantis Polska Sp. z o.o. jest możliwy również przez nasze kanały w mediach społecznościowych. Przykładowo, jeśli wyślą Państwo do nas wiadomość lub opublikują coś w naszych kanałach społecznościowych, możemy wykorzystać informacje z Państwa wiadomości lub wpisu do skontaktowania się z Państwem w sprawie, w której się Państwo do nas zgłosili za pośrednictwem użytego kanału mediów społecznościowych. Aby udzielić wnioskowanej pomocy, możemy poprosić o podanie za pośrednictwem wiadomości bezpośredniej lub prywatnej dodatkowych informacji, takich jak: szczegóły dotyczące problemu, imienia i nazwiska, adresu e-mail, numeru VIN, numeru telefonu, lokalizacji (miasta/województwa) i/lub marki, modelu i rocznika pojazdu. Podane informacje nie będą wykorzystywane do marketingu bezpośredniego; badania rynkowe dotyczące poprawy usług i produktów będą przeprowadzane wyłącznie na podstawie danych zagregowanych (anonimowych).
Prosimy pamiętać, że we wpisie lub w wiadomości nie należy umieszczać żadnych wrażliwych danych (takich jak informacje na temat pochodzenia rasowego lub etnicznego, opinii politycznych, przekonań religijnych lub filozoficznych bądź stanu zdrowia). Trzeba mieć świadomość, że wpis na publicznym kanale mediów społecznościowych może przeczytać każdy.
4. Przysługujące Państwu prawa
Jako osoby, których dane dotyczą, mają Państwo prawo do dostępu do treści swoich danych, prawo do sprostowania, prawo do usunięcia (prawo do „bycia zapomnianym”), prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, które Państwa dotyczą, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO oraz w przypadku przetwarzania danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, zgodnie z obowiązującym prawem.
Należy pamiętać, że przysługujące Państwu prawa wymienione powyżej są ograniczone określonymi wymogami prawnymi i mogą być przez nas realizowane wyłącznie z zastrzeżeniem spełnienia określonych warunków.
Zmiany:
Jeśli przekazano nam dane osobowe w ramach rejestracji w myOpel, odpowiada to informacjom zapisanym w danych Państwa profilu. Jeśli wprowadzą Państwo zmiany w swoim profilu, zostaną one również zmienione w naszej bazie danych.
Blokowanie/odblokowanie reklam, badań rynku i sondaży opinii:
Mają Państwo możliwość zezwolić bądź nie zezwolić nam na przetwarzanie Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Prosimy postępować następująco:
• Jeśli chcą Państwo, abyśmy kontaktowali się z Państwem w celach marketingowych, prosimy zaznaczyć odpowiednie pole wyboru żądanej metody kontaktu na stronie profilu (opcjonalnie).
• Jeśli nie chcą Państwo, abyśmy kontaktowali się z Państwem w celach marketingowych, prosimy usunąć zaznaczenie pola wyboru na stronie profilu.
Usuwanie Państwa danych:
Jeśli chcą Państwo usunąć swoje dane, prosimy zalogować się w witrynie myOpel za pomocą adresu e-mail i hasła podanego podczas rejestracji. Następnie można usunąć określone informacje w pozycji "Moje konto”/"Mój Profil" lub usunąć całe konto myOpel. Aby to zrobić, należy kliknąć przycisk „Usuń konto”/"Usuń subskrypcję" w sekcji „Twoje dane logowania" / "Mój profil" i potwierdzić tę czynność. Usunięcie konta nie zmienia wybranych przez Państwa preferencji w zakresie komunikacji. Aby zrezygnować z kontaktów, należy zaktualizować swoje preferencje dotyczące komunikacji przed wybraniem opcji „Usuń konto” / "Usuń subskrypcję". Usunięcie konta na portalu myOpel nie jest równoznaczne z usunięciem konta w aplikacji myOpel i - jeśli dotyczy - konta OpelConnect. Aby usunąć konto w aplikacji myOpel i konto OpelConnect, należy zalogować się na kazdym z nich osobno i postepować zgodnie z instrukcją.
Żądania dotyczące powyższych praw prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres privacyrights-opel@mpsa.com lub drogą pocztową na adres
Stellantis Polska Sp. z o.o.
Al. Krakowska 206,
02-219 Warszawa
Aby skorzystać z prawa do wniesienia skargi (artykuł 77 RODO), prosimy o kontakt z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Więcej informacji na stronie www urzędu -
https://uodo.gov.pl/.
Prawo do wycofania zgody
Mają Państwo prawo wycofać swoją zgodę w każdej chwili. W tym celu należy zmienić swoje ustawienia lub wysłać nam wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
privacyrights-opel@mpsa.com. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania opartego na zgodzie wyrażonej przed jej wycofaniem.
5. Zmiany w Polityce prywatności
Wszelkie przyszłe zmiany w naszej Polityce prywatności będą publikowane na tej stronie internetowej. Z tego względu należy okresowo przeglądać ją pod kątem zmian w naszej
Polityce prywatności.
6. Nasze dane kontaktowe
Stellantis Polska Sp. z o.o.
Al. Krakowska 206,
02-219 Warszawa, Polska,
telefon +48 22 209 17 00.
Członkowie Zarządu: Roberto Matteucci, Maciej Szerszeński.
Wszelkie wnioski dotyczące ochrony prywatności można zgłaszać na adres:
privacyrights-opel@mpsa.com, lub pocztą na adres
Stellantis Polska Sp. z o.o.
Al. Krakowska 206,
02-219 Warszawa
Wersja: maj 2020 r.
Szczegółowe informacje o firmie są podane w naszej
nocie prawnej.